Tuesday, October 27, 2009

Yasin

Selain surah yasin, dalam naskah ini juga mengandungi:

Bacaan surah-surah selepas membaca yasin seperti: Al-Insyirah, Al-Qadr, Al-Fiil, Quraisy, Al-Kafiirun, An- Nashr, Al- ikhlas, Al- Falaq dan Al-Naas

Doa Yasin, Al-Fatihah dan Doa Penutup

Tahlil dan Doa tahlil arwah

Selawat Nabi

Doa-doa pilihan seperti:

· Doa Mohon Keampunan
· Doa Mohon Tawakkal dan Mohon Taufik
· Doa malam Nisfu Sya’ban
· Doa Perpisahan
· Doa Awal/Akhir Tahun Hijrah
· Doa Mohon Kebaikan dsb.

Antara faedah dengan pembelian yasin ini ialah:

Tuan/puan dapat menggunakan sepanjang masa dan juga semasa aktiviti yang dijalankan seperti majlis tahlil/doa selamat dan apa jua keramaian yang bersesuaian.

Tuan/puan dapat mewakafkan kepada masjid-masjid bagi tujuan kegunaan jemaah. Ini dapat menambahkan amal jariah dan tanggungjawap sosial kepada masyarakat setempat.

Dapat mendidikasikan atau menyedekahkan pahala kepada orang yang tersayang yang sudah meninggalkan kita dengan membaca yasin ini. Dengan kata lain dapat menambahkan saham pahala kita untuk akhirat nanti.
Insya-Allah. Contoh: Boleh ditulis seperti (Disedekahkan pahala ini kepada arwah-arwah) ini dapat dituliskan di belakang muka surat naskah yasin. Untuk ini minima order ialah 100 naskah dan pihak kami mengenakan caj tambahan yang minima iaitu 50 sen/naskah .

Kepada syarikat, orang persendirian, persatuan dsb, dapat juga menempah dan merekabentuk sendiri muka surat depan yasin ini dan ingin meletakkan logo atau nama sendiri atau nama syarikat atau nama persatuan dsb. Harga boleh dirundingkan dengan pihak AAE Resources.

No comments:

Post a Comment